10 Mart 2015 Salı

ŞEREFLİ ORDUMDA ŞEREFSİZ BİR SUBAY: ALBAY MEHMET GÜLDOĞAN





ŞEREFLİ ORDUMDA ŞEREFSİZ BİR SUBAY


                  Aşağıda okuyacağınız şerefli ordumun yüzkarası hain herifi deşifre etmeyi düşünmüyordum. Ancak bu hain, bizzat eline teslim ettiğim dilekçemdeki adresimi ve telefonumu Ilgaz mafyasına teslim ederek, Ilgaz mafyasının elemanlarının evime baskın yapmasına ve şahsımın yaralanmasına sebep olmuştur. Çocuklarımın can güvenliği dahi umurunda olmayan bu haini affetmeyi düşünmüyorum. Bu hain hakkında Genel Kurmay Başkanlığı'na  şikayette bulunmama rağmen, bu şahıstan ifade alınmadığı gibi, yasadışı işlerle ilgili şahsımdan da ifade alınmamıştır. Şikayet dilekçelerimi alan ve örtbas eden makamları vicdanlı olmaya davet ederek kınıyorum. Eğer subay orduevi çökerse, iki elim yakanızda, Tayyib zaten kurtulamaz... Biline...
   ESKİŞEHİR  SUBAY  ORDUEVİ  MÜDÜRÜ'NE  MEKTUP 
   

                                                                                                        30/11/2004
                                   Albay Mehmet Gürdoğan'a,
                  26/11/2004 Cuma günü üç resmi makama mektuplarımı teslim ettim. Önce Subay Orduevi Müdürü'ne, sonra Bölge Çalışma Müdürlüğü'ne,  daha sonra da Eskişehir İl Jandarma Komutanlığı'na.
                 Yukarıdaki gün ve saat 15.00 gibi Subay Orduevi'ne geldim. "Genelkurmay Başkanlığı'na teslim edilmek üzere Subay Orduevi Müdürü'ne" yazılı zarfı, şahsınıza bizzat vermek istedim.
                 Kılığımın düzgün olmaması ve sakallı olmam nedeniyle mektubumu, kapıda görevli askere teslim etmeyi uygun gördüm. Kapıdaki askerin şüphelenmemesi için zarfı açtım ve  içindeki mektubumu göstererek "Müdür'e teslim etmesini" istedim.
                 Aynı günün akşamı saat 5.36'da 231 37 02 nolu telefondan arandım:
                 "-Subay Orduevi'ne mektubu sen mi bıraktın" diye soruldu ve ilave etti:
                 "-Ben nöbetçi bölük komutanıyım. Yarın saat öğleyin 1 ile 5 arası gel" diyordu telefondaki şahıs.
                 İsmini ısrarla istememe rağmen söylemeyen ve "nöbetçi bölük komutanı" olduğunu" tekrarlayan bu şahıs, bu numarasını yutturamaz.  Telefondaki ses İsmail Ilgaz'dan başkası değildir.
                Mektubumu Genel Kurmay Başkanlığı'na ileteceğiniz yerde siz, Ilgaz mafyasına teslim ediyorsunuz. NEDEN? Bu nasıl bir oyundur ki, Subay Orduevi Müdürü'nü kullanabiliyorlar, kukla gibi oynatıyorlar?
                Eskişehir Cumhuriyet Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer gibi sizi de mi kaybettik? Çok yazık...
                 Benim mektubumdan "nöbetçi bölük komutanı"na ne kardeşim?  Ben bu mektubumu "Genel Kurmay Başkanı'na teslim etsin" diye Subay Orduevi Müdürü'ne teslim ettim. Ilgaz mafyasına değil.
                 İsmail Ilgaz ola ki telefonda şahsımı ikna etseydi, istenilen saatte Subay Orduevi'ne gelseydim, neler olurdu, hiç mi tahmin edemediniz?  Bu mafya öldürmek için şahsımı her yerde arıyor, elemanları izimi sürüyor, adresimi araştırıyor. Sorumlusu olduğunuz o makamda öldürülseydim ne yapacaktınız? Hiç bir zaman kabul etmediğim gibi, bundan sonra da hiç bir anlaşmaya yanaşmayacağımı mektubumdan nasıl anlamazsınız?
                 Maaşını devletimden alan bir subay, nasıl bu mafyanın oyununa gelebiliyor? Bu pisliklere, şerefli ordumun bir subayı nasıl bulaşabiliyor? Hala inanamıyorum.
                 Hiç bir sıfatım olmadığı halde Devletim adına savaş veriyorum. Bir mafya ve bu mafyaya suç ortaklığı etmiş Devletimin makamlarını işgal edenlerle uğraşıyorum. Bu pislikleri temizleyene kadar da devam edeceğim. Fakat, maaşını Devletimden alan bir subay, bu mafya takımıyla bir oluyor, şahsıma "tezgah" hazırlıyor.
                 Olacak şey mi bu? Kabul edemiyorum!...
                Mektubumu, Genel Kurmay Başkanlığı yerine  Ilgaz mafyasına teslim ettiğinize göre,  şahsıma tekrar iş düşüyor: Genel Kurmay Başkanlığı'na yeni bir mektup yazmak ve bizzat postalamak. Ayrıca bu mektuba yaptıklarınızı ilave etmek boynumun borcu.
              Eğer şerefli ordum mahkemeye vermezse, sizi ve suç ortaklarınızı bizzat mahkemeye vereceğim.
                Ilgaz mafyasıyla olan suç ilişkilerinizde başarınızın devamı dileklerimle.
                Bilgilerinize...                                                                    Kenan AKKUŞ 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder